Wednesday, March 19, 2014

http://www.uggbootsaustralia.com.tw nike free uqhv

Natuurlijk, wachten op de volgende groep mensen te plaatsen, nike air max 90 om de beurt dienst nemen, kunnen rusten gaan. Maar geheimhouding en troepen nog steeds hetzelfde, niet mogen verwaarlozen. Nu laat Zheng som nike air max classic spreken een paar woorden. Qi Sheng - ping afgewerkt stap terug en laat Zheng Lihua groep soldaten om te gaan en te spreken. Zheng Lihua is niet voor zo veel mensen gesproken, wist hij niet wat goeds te zeggen, zich voor het eerst geïntroduceerd : Mijn naam is Zheng Lihua, net Richie en nike air max classic sprak ook. Wanneer ik, enz. Na een pauze, doen we niet noemen me Zheng totaal, mijn leeftijd, en nike air max classic bijna, toen het in verhouding met de broers ook.

Sparrow kapitein wel een stap naar voren en zei : Zheng totaal, nike air max 1 genaamd Lin Wen Feng, vóór de benoeming van de speciale eenheden van de artillerie -eenheden, de compagniescommandant berichten zijn goed in vechten, onderzoek, moord. Sparrow van nike air max classic eenvoudige inleiding over, en trek terug. Een groep soldaten, zoals de inleiding op zijn naam en was onderdeel van de militaire,werd alleen herinner me een paar, maar die in staat zijn om te luisteren nike air max classic introductie, Zheng Lihua nog kennen deze mensen hebben alle troepen zijn de elite van de elite. Ik weet dat er een groep van elite- onderzoek verricht voor hun eigen veiligheid, Zheng Lihua voelde me erg op mijn gemak.

Nu is het gedaan als een fabriek veiligheid, die kan worden beschouwd als iets, en mensen zich schamen om over te praten. Qi Zheng Lihua niet meer nike free spreken om vrede en welvaart te zien en zei : Nadat u doorbrengen in vrede zo lang als twee jaar om ervoor te zorgen dat wanneer ik laat iedereen terug troepen, maar ook de naam van de eer teruggekeerd militairen, het laagste niveau zijn worden gegeven aan het bataljon niveau kaders. Na het luisteren naar de woorden van vrede en welvaart samen, hoewel niet bekend wat die soldaten, maar het grootste deel van het menselijk hart zijn nike air max classic spotte. nike air max classic Qi vrede en welvaart niet de identiteit van de familie weten achter, laat nike air max classic als er een vrede en welvaart die CMC vice-voorzitter Qi vader, ik ben bang om het gewicht van deze woorden van vrede en welvaart elkaar kennen.

No comments:

Post a Comment